Om-oss

Sving Trafikkskole AS er en seriøs og ryddig aktor i trafikkopplæring, og viser samfunnsansvar ved drift av virksomhet. Vårt mål er at eleven vår får den nødvendige og beste trafikkopplæringen for et viktig bidrag i arbeidet for å fremme nullvisjonen.
Lærere hos Sving Trafikkskole AS har pedagogisk lærerutdannelse og er opptatt av kvalitet og effektiv føreropplæring i et komfortabelt miljø. Undervisningen har høyt faglig nivå og for å opprettholde kvaliteten holder lærerne seg faglig oppdatert til enhver tid ved å stadig ta nye kurs.
Vi passer på at alle våre elever får profesjonell og kvalitetssikret kjøreopplæring. Elever hos oss skal oppleve en god og trygg atmosfære, og skolen skal tilrettelegge undervisningen tilpasset den enkelte elev.
Det lages et pedagogisk og strukturert opplegg for eleven i forhold til dens behov, slik at eleven effektivt oppnår kjørekompetanse. Hos oss informeres eleven om framdriften i opplæringen, slik at læreren og eleven har muligheten til å sammen planlegge bedre undervisningsopplegg. Dette vil styrke kjørekompetansen. Vi tilbyr at foreldre kan være med i time sammen med lærer og kan lage et effektivt kjøreopplegg for hjemme kjøring. Vi ønsker foresatte velkommen til å være med i timen slik at de kan få veiledning i å oppnå best resultat.
Etter endt opplæring har elevene den nødvendige tryggheten som gir en sikker og trivelig trafikkopplevelse.
Sving Trafikkskole AS er godkjent av Statens vegvesen og er medlem av Trafikk Forum. Hele opplæringen følger læreplaner utgitt av Vegdirektoratet. Vi i Sving Trafikkskole AS respekterer og samarbeider med andre trafikkskoler og kolleger.
Våre biler er moderne og miljøvennlige.
Vi ønsker deg velkommen som elev og ser fram til et hyggelig og lærerikt samarbeid.

Hos oss kan du få kjøreopplæringen og undervisningen på norsk, engelsk, punjabi, pashto og urdu., russisk.

For mer informasjon, vennligst ta kontakt på telefon, epost eller kom innom vårt kontor for en hyggelig og uforpliktende prat om kjøreopplæring.